BBQ

Efter golfen så fick jag en mattkänsla med magknip. Hade nog druckit för mycket och för dåligt vatten. Mådde hur bra som helst under hela rundan. Men när vi kom hem så blev jag lite deckad. Så vi åt kvällsmålet på vår kvarterskrog. Dom är så gulliga. Maträtter från 8 kr till ca 25 kr.
Har varit lite svårt å lägga upp bilder. Hmm, varför vet jag inte. Så idag blir det inte så mycket bildvisning.

Som vanligt åt vi en lång underbar frukost. Sen tog vi en Tuk Tuk och åkte till Market Village för att försöka shoppa lite. Roffe var hemma och läste vid poolen. Blev inte så mycket shopping faktiskt, för vi längtade ner till stranden. Däremot släpade vi hem en back öl och massor av matkassar för att fylla kylen - igen!! Roffe mötte upp oss vid grinden när vi kom tillbaka med Tuk Tuken. Han tyckte vi hade handlat för en månads konsumtion. Hahaha, för mig är det nog bara 2-3 dagar.

Sen gick vi ner till beachen och promenerade direkt ner till strandrestaurangen som vi på var häromdagen. Vi åt fantastiskta Tempur-rätten - igen. Åh, va gott det smakade.




Vi strosade säkert i 3 timmar. Badade emellanåt, ja det är helt galet skönt.

Roffe drabbades lite av vätskebrist. Vatten och en siesta löste problemet.

Ikväll var vi på en nattmarknad som det heter. Roffe är superduktig på att pruta på ett roligt sätt. Han köpte några små saker till sig själv. Vi åt sen BBQ som bestod av grillade stora tigerräckor. Fantastiskt gott!!

Annars en lugn kväll. Sitter ute och bara njuter.

I morgon ska Roffe och jag spela golf på en ny bana. Taxin kommer kl 10.00
Ha det bra i snöstormen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0