Thaimassage

Först måste jag berätta om den fantastiska golfrundan på Banyan. Vi spelade med en man från Skottland och en vän till honom som kom från Thailand. Så äntligen fick jag sällskap på röd Tee. Hon var nybörjare men jättegullig tjej. Denna bana var man tvungen att ha golfbil. Kändes ganska skönt å få ha det faktiskt, så man fick liksom en vilodag inför morgondagens sista golfrunda. Jag slog jättebra Drivers. Fick så mycket beröm. Spelade riktigt riktigt bra, fast mycket svårt å putta. Jag var ovanligt pigg under hela rundan. Kanske det berodde på att jag inte drack något vatten utan endast Green Tee. Gav mig mer energi kände jag. Tyvärr kommer jag inte kunna visa några bilder, för vår internet är lite seg här just nu. Och börjar bli sen kväll för att vi ska gå å lägga oss snart för att vi ska gå upp kl 06.00.

Vi var borta hela dagen och Marie var hemma och tog det lugnt. När vi kom hem från golfen så tog Marie och jag en promenad till en seriös SPA-anläggning där vi tog en timmes Thaimassage. Vi fick byta om till Thai-kläder och dom utförde massagen utan olja. Det var skönt att bli knådad över nästan hela kroppen.

På vingliga ben tog vi en Tuk Tuk till Market Village för att kolla presenter. Hittade lite av varje. Lite kvällsmat och nu till sängs.

Natti från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0