”Storvinst”


Rosorna på bilden skulle jag ha vunnit om inte den där thailändska rackarflickan på 12-år vann över mig i spelet ”fyra på rad” Jag som alltid brukar ta hem det spelet. Jag bettade med henne och fick förstås betala den uteblivna vinsten :)

Igår lugn hemmakväll. Roffe och jag gick till en närliggande restaurang. Roffe åt pasta med räkor, jag var inget hungrig utan gjorde honom sällskap med en öl. Sen gick vi hem och sov.

Sovmorgon, och efter en härlig frukost gick vi till vår närmsta strand. Nu behöver vi inte poliseskort längre för att komma över motorvägen. Vi gick i 4 timmar. Stannade till på en jättefin strandrestaurang och åt en fantastisk lunch. Måste bara visa lite bilder på det. Marie var så sugen på friterat så det blev vad ni ser på bilden.





Efter lunchen avvek Roffe för att träna golfsvingen på en Driving range. Vi vandrade sakta hemåt. Köpte delicata småbananer och mango efter stranden.
Kvällen kommer vara i stillhetens tecken.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0