Sista golfrundan

Vi gick upp tidigt, kl 06.00 för att spela vår sista golfrunda för denna period i Hua Hin. En underbar morgon med soluppgång. Vår taxi blev försenad så vi kom försent till vår starttid. Dom vi skulle spela med hade redan slagit ut. Vilket gjorde att vi inte kom i fas med våra motspelare, som var en norrman och en svensk som bor i området Black Mountain Golf Club. Roffe spelade riktigt bra och jag slog ner i bunkrarna hela tiden. Men jag gjorde bra ifrån mig flera gånger. Har aldrig spelat så bra någonsin under denna golfvecka.



Blev varmt, men inga problem att gå. För vi har ju caddies som tar våra bagar. Lyxigt värre!

Efter vår fantastiska golfrunda så intog vi en otroligt god lunch.


Åter till Baan Jennie som är vårt boende område.

Här kommer några foton på det.





Nu har vi 2 lugna dagar kvar av vår vistelse här i Hua Hin. Nu gäller det att hämta krafter till den långa hemresan. Som börjar på måndag morgon 04.45 från vårt område!!
Oj, nu kommer en reparatör som ska byta ut värmeaggregatet i duschen. Vi har duschat i kallvatten. Fast jag tycker det har varit ljummet och skönt i denna värme. Marie föredrar dock varmare temperatur i duschen, så hon är jättelycklig.
Hej svejs vi hörs

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Njut av sista dagarna och res hem försiktigt! kram

2010-01-29 @ 17:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0