Packning

Nu är det bara 2 1/2 arbetsdagar kvar för min del. Har morgonpass denna vecka så jag börjar arbeta kl 06.00! Kan kännas lite tungt att gå upp så tidigt. Men jag borde vara utvilad, för jag har legat till sängs hela helgen. Har blivit så förkyld, haft lite feber och ont i halsen. Men nu är det bättre. Skönt!

Så jag har kunnat packat klart min golfbag. Det är ju viktigt :) Roffe la ner några speciella klubbor som han bara måste ha med. Trots att det finns ett låne-set där nere. Han måste se till å vinna över mig. Alltid tävling när vi spelar :) Har lånat hem jobbets våg för att väga packningen. (Äger faktiskt ingen egen våg) För man får ju bara ha 20 kg med sig. Så min övrig packning är minimal. Hoppas kunna inköpa nytt i Hua Hin sen. Eller låna av Marie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0