Karlek

Vi kunde inte blogga igar for vi hade stromavbrott hela dagen.
Sa vi gick upp tidigt. Tog en langpromenad till och pa stranden. Vi var nastan ensamma pa stranden. Alla thaikvinnor gjorde i ordning sina massagebankar och fruktstand innan alla badgaster kommer ner fran hotellen.

Karlek till livet

 

Denna bild ar tillagnad till den som kanner igen sig :)

Roffe kom enligt planerna till vart hus. Han fick sin utlovade Singha och fann sig val tillratta. Vi hade mycket att prata om, sa det blev flera Singha utan problem:) Vi hade en lugn och skon eftermiddag vid poolen. Precis vad han behovde. Han tog oxa en siesta innan det var dags att forbereda en lugn kvall med god mat i narheten av vart omrade.

 

Natten var otroligt varm. Jag fick ga upp och dricka vatten flera ganger medans Roffe bara lag och snarkade i djup somn. Denna morgon gjorde jag i ordning en ny och frasch frukost som alltid bestar av mycket frukt, nyrostat brod, agg, ost och kaffe. Vad sager ni om denna bild?

Ser det inte lite lackert ut??

Visar oxa en bild dar vi sitter just nu och bloggar. Svetten rinner harliga tider. Tror vi nu ska ga tillbaka och ta ett dopp i poolen.



Sen ska vi aka ivag till ett narliggande Driving range o trana lite. Borjar bli lite pirrig infor morgondagens golfrunda pa den lyxiga golfbanan Black Mountain Golf Club.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Emilie

Var kommer mangon ifrån? Kan det vara australiensk mango månntro? :)

2010-01-24 @ 01:55:36
URL: http://emiliejenny.blogg.se/
Postat av: Julia Lindblom

heej, jag bodde också på baan jennie fast förra året i november, och jag blev jätte glad nu när jag såg den lilla gråa smala hunden levde :D

Jätte kul o se bilder från någon som varit på samma plats som en själv :)

2010-08-30 @ 06:58:07
URL: http://satsning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0