Hua Hin by night

Gick inte att blogga igår. Denna gång kan jag inte skylla på internet-uppkopplingen utan nu var det blogg-servern som var nere. Kanske har dom gjort någon uppdatering för det har varit problem att lägga upp bilder. Ja, vi får se hur det går denna gång.

Vi hade en riktigt skön dag vid poolen. Låg och läste hela dagen, åt frukt i mängder, badade, tog en öl. Och självklart en massa vatten. Som vanligt kan jag ju inte riktigt ligga still så länge. Men jag/vi hade en jätte härlig dag.

Vi åt lunch på en annan kvarterskrog. Det är alltid så himla gott och otroligt billigt. Jag äter nästan alltid tigerräkor. Jag älskar det!!

Marie börjar bli lite förkyld så hon blev hemma då Roffe och jag gick iväg för att ta en massage. Hahahahaha, denna gång var det klart annorlunda. Vågar inte berätta det här i bloggen. Vi tog i alla fall var sin olje-massage. Jösses vad hon knådade och det var en sån intensiv massage att man inte kunde koppla av. Nästan så att jag är öm i hela kroppen nu dagen efter. Ja, fråga gärna Roffe sen vad han tyckte :)

Vi gick sen vidare på en shoppingrunda. Blev inte så mycket tyvärr. Jag orkar bara inte shoppa. Jag får vara nöjd med det lilla jag köpt. Jag/vi lär komma hit flera gånger.

Här några bilder från Hua Hin by night


Här är poolen utan för oss


Här är ett matställe som vi blivit rekommenderade. Supergott!


Här har vi tre precis fått 1 timmes fot/ben-massage. Superhärligt!

Självklart måste jag visa några bilder på vackra blommor.


Nu får vi avsluta vår blogg för denna gång. På återseende!
P.S. Vill gratta Kent, Roffes svåger, som fyller år idag. Hipp hipp hurra!! D.S.
Stor kram från oss i Hua Hin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0