Frostigt - snart soligt



Vilken dimma det var igårkväll när vi körde hem. Såg ingenting. Tänkte genast att man skulle haft en kamera i närheten. För det var så otroligt frostigt på träden, buskarna m m. Ja, det kunde jag ”se” minsann:) Allra helst när vi kom hem till Broby. Det var ju minus 14 grader och sån dimma. Märkligt!

Letade fram ett frostigt kort, som jag fotade ute på Finnhamn den 12 februari 2006. Det var så otroligt vackert där ute, med alla dessa frostflingor, minns jag. (Vad gjorde vi där ute i skärgåden då, månne? Jo, vi tog en dagstur med Waxholmsbåten ut och bokade ”Sommargården” för att ordna vår fantastiska ”Sommarfest” vi hade den 12–13 augusti 2006. Vilken underbar helg vi hade där ute)

Men snart ska man lämna denna kyla mot skön värme. Har en kollega som kom hem från Thailand i söndags. Han sa att det var så varmt, så varmt. Ja, man fattar inte att man ska resa till värmen i morgon!! Jag jobbar bara halv dag i morgon mellan 06.00-10.00. Sen tar jag mitt ”pick o pack” och reser!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0